پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

سکوت خطیر در مقابل لو رفتن اسناد محرمانه استقلال

  • کد خبر: ۱۹۵۳۳۶
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
  • ۳
سکوت خطیر در مقابل لو رفتن اسناد محرمانه استقلال
درحالی که خبر لو رفتن دوباره اسناد باشگاه استقلال همه جا پیچیده، اما علی خطیر، مدیرعامل استقلال همچنان هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده وسکوت کرده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روز گذشته یکی از رسانه‌ها مدعی شد که اسناد باشگاه استقلال توسط یکی از کارمندان این باشگاه لو رفته ودر اختیار عوامل باشگاه رقیب قرار گرفته است!

درحالی که زمان قابل توجهی از انتشار این خبر می‌گذرد، اما مدیران باشگاه استقلال هیج واکنشی نسبت به این ماجرا نشان نداده‌اند روشن نیست که چرا در مقابل انتشار خبری با این درجه از اهمیت سکوت شده است.

علی خطیر که در ماه‌های اخیر بار‌ها در رسانه‌ها دیده شده همچنان پیگیر این ماجرا نیست تا برای افکار عمومی روشن شود که دلیل لو رفتن اسناد باشگاه استقلال چیست و چه کسانی پشت این ماجرا قرار دارند.


درگذشته نیز بار‌ها خبری با همین مضمون در رسانه‌های مختلف منتشر و حتی اسنادی از قرارداد بازیکنان و مربیان استقلال در رسانه‌ها منتشر شد، اما باشگاه استقلال هیچ واکنشی نسبت به این ماجرا از خود نشان نداد تا روشن شود اساسا موضوع انتشار قرارداد‌ها اهمیتی برای این باشگاه ندارد.

عجیب است که خطیر نیز راه مدیران سابق را می‌رود و با اینکه بار‌ها مدعی شده اجاز نمی‌دهد خللی در منافع باشگاه استقلال ایجاد شود، اما شاهد بروز چنین اتفاقاتی در دوران مدیریتاو در باشگاه استقلال هستیم.  

اینکه یک رسانه به سادگی از انتشار قرارداد‌های بازیکنان استقلال و دست داشتن یک کارمند در این ماجرا رونمایی کند و باشگاه استقلال نیز هیچ واکنشی به ماجرا ندهد از آن جمله اتفاقات عجیبی است که در تاریخ باشگاه استقلال نیز بی سابقه جلوه می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
United States of America
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
2
2
ایناهاتمام تلاششون میکنن که استقلال به مشگل بخوره وتمرکزش ازدست بده حالاباخیانت یه عده مثلارفیق وغمخواراستقلال دست به هر کاری میزنن اگریکی ازکارمندهای استقلال اینکارکرده پس اون استقلالی نیست ویه خائن ادم فروش بایدببینیم ایاصحت داره یانه واگرهم داشت کدام مدارک به باشگاه رقیب داده وچقدرپول گرفته که ارزش انسانیت اون همان اندازه وراه برای موفقیت سختی خودش داره وبایدتلاشهامون بیشترازقبل بشه چه هوادارچه بازیکن ومدیریت ومربی بهرحال رقیبان بیکارنمیشینن ازهرراهی قراره جلوی موفقیت استقلال بگیرن
پرسپولیس قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
0
0
خوب نوبره!!! باشگاه به این خوبی و پاکی که اصلا هیچ خلافی تو هیچ زمینه ای نداره!!! براش چه فرقی میکنه!!!؟؟ این حرف من نیست،باشگاه سانتاکلارا ی پرتغال هم حاضره شهادت بده!!!
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
0
0
نه داداش؟ اینکه این ماجرا تموم شده و شما رسانه محترم داری هم میزنی و آتیش بیاره معرکه شدید و دارید حاشیه سازی بیخودی و هیزم در آتیش میندازید اتفاقا جای تعجب داره...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->